cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Monday 15 August 2011

Jantung Hatiku....

 Pd tggal 13 September 2011... Aku tlah dikurniakan sorg cahaya mata perempuan yg comel yg aku dan suami Namakan Sbgai Nur Dhiya Batrisya (Cahya Sinaran Keadilan & Cerdik Pintar) Lbih mesra dgn pggilan Eisya dlm kluarga.... Eisya adalah sorg anak yg baik, cerdik & tidak byk kerenah... skrg nie Eisya dah pun b'usia 11 bln..... X lama lg Eisya bakal m'nyambut Ulang Thn Kelahirannya yg sulung.... X dpt aku bygkan dah hampir sthn aku m'jd sorg mama....Eisya dah pun m'ngisi kekosongan dlm hidup kami... aku rsa bahagia dgn kehadiran eisya dlm hidup aku dan suami... maklumlah.... dah hampir 5thn aku m'nunggu saat nie... Eisya tlh btkan hidup aku dan suamiku m'jd lbih b'makna.... Trima Kasih Ya-Allah kerna tlh hadirkan Eisya dlm hidup kami...
1st Day
3 Month

4 month
5 month

7 month
9 month




No comments:

Post a Comment