cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Saturday 29 October 2011

Akhirnya......

Ok.... dlm kenyataan aku yg lpas aku ada ckp kan yg xde org pun nak celebrate birthday aku.... he...he... tp akhirnya msih ada antara mereka2 yg ingat kat aku.... mula2 bg surprise kek kecik je... aku pun terkejut jgak... ingatkan dah abih la kat situ.... rupa2nya ada lg surprise.... lpas selang beberapa minit lpas 2... muncul plak kek besar... adik2 aku ni siap nyanyi lagu happy birthday lagi,..... apa lg.... dgn tetiba ja air mata ni mengalir tanda rsa gembira dan terharu..... mna xnya.... seumur hidup nie 1th time sambut birthday.... malu pun ada gak maklumla....dah tua2 ni bru nak sambut.... 
tapi Alhamdulillah... aku b'syukur sgt sbb ada antara mereka2 ni yg ingatkan aku... time kasih ni aku nak tujukan khas bt ibu angkat t'cinta.... Pn.Hasliza Bt Mat & anak2 nya... Farah Bt Jamaludin n Siti Najihah Bt Jamaludin....
x lupa jgak pd adik2 yg lain... Siti Hafizah Bt Zulkafli.... wan, Wan Farhan, Adik Aa, Nabila dan smua yg t'libatlah... sbb x t'sebut kat sni... klu ada sesapa yg x t'sebut 2... harap maaf lah ye.. bkn b'makna x ingat tp cuma x t'sebut ja..... TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA.....!!

No comments:

Post a Comment