cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Monday 28 November 2011

21 - 27 Nov 2011... ari sakit...

utk tarikh nie aku demam teruk giler... spai m'gigil 1 badan... ku check suhu kat luar pnya la panas tp kat dalam aku rsa sejuk giler..... teruk jgak kan bla dah sakit spai mcm nie..... spai nak angkat kepala pun dah x blh sbb rsa sakit sgt2.... arie Khamis 24 Nov 2011... Hubby aku bwak aku pegi Hospital Sultan Abdul Halim utk amik ubat... mulanya mmg niat nak amik ubat je... tp bla doktor dah bt check-up... doktor 2 bgtau aku yg dy nak tmbah air.. mulanya kta 1 btol je.. tp bla aku ckap je kat dy bt la apa2 pun asalkan aku blh sihat trus doktor 2 ckap nak msukkan air 2 btol plak....2 jam jgak la aku m'nunggu nak abihkan air yg 2 btol yg d'masukkan ke bdan aku 2.... suspen la jgak.. maklumla.. seumo idup aku ni 1st time masuk hptal... sblum nie aku antar org je g hptal... nie kna time sdri... rsa seram sejuk jgak la..... pdan la kebanyakkan org xnak pegi hptal ye.... msa nurse pelatih cucuk aku utk msukkan air.. tgn aku bengkak.. sbb aku dgr dy kta bam.... xtau la plak apa maksud dy.. tp mmg npak la kembung kat bekas dy cucuk 2..dah 2 cucuk lg kat paha utk ubat pening....aduh!!! sakit giler... mau jgak nak m'jerit msa 2... tp sbar je la.... ari nie... Alhamdulillah... Dah rsa sihat... tp xde selera nak mkn la.... rsa dahaga je yg lbih.... ermmm saba je la.... HRAP BLH SIHAT SEPENUHNYA DLM MSA T'DEKAT NIE......!!!!!!

No comments:

Post a Comment