cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Thursday 17 November 2011

Hati Makin Tenang...... :)

arie ni ati aku dah smakin tenang bla t'baca blog ibu yg m'nyatakan ibu dah pun blikan susu utk anak2 aku kat sna.... rsa sronak plak bla dgr 1 dr msalah ibu dah settle.... xtau mcm mna nak gbarkan perasaan tu bt msa nie...
rsa lega je ati ni bla dpt tahu yg anak2 happy sgt.... anak2 mmg xtau dr mna ibu dpt duit utk bli susu sbb diorg xtau ssah pyah ibu utk besarkan diorg bt msa ni.. tp xpe la.. bla tiba tikanya nnt.... diorg akan tau jgak....
dan waktu tu mama hrap anak2 akan sanjung ibu..... sbb ibu dah pun b'ssah pyah utk diorg....
mama tumpang g'bira utk ibu....
ingatlah ibu....anak2 nie adalah 1 amanah.... kita hanya d'beri amanah Oleh-Nya utk d'jga sebaik mgkin..... bla tiba saatnya nnt kita perlu redha bla Ai-Nya m'inginkan kembali apa yg telah d'amanahkan 2... itu jgaklah yg sdang mama jlnkan skrg... harapan mama bt Eisya x besar...
cukup sedakar Eisya blh b'dikari atas kaki s'dri... dan pd waktu 2 klu d'takdirkan seruan Ilahi m'manggil.... Mama akan trima dgn redha n mama harap mama dpt pejamkan mata mama dgn tenang ... Amin.....

No comments:

Post a Comment