cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Wednesday 28 November 2012

Lama Sungguh

Lamanya x update blog ni..... kesian kat blog ni sbb x di update... nak bt mcm mna.... sjak x keja ni... lg jarang2  la aku nak bkak blog.... but i'm still lg kat sni cuma masa dan tmpt ja yg x mengizinkan aku utk trus update blog ni... aku skrg ni pun dah malas nak pikir pasal org lain... apa yg aku tau... aku cuma nak family aku bahagia ja..... so ... never mind whatever people say or do .. I do not want to know for sure....yang pasti aku cukup bahagia dengan cara aku sekarang walaupun pendapatan aku agak berkurangan sejak aku dah benti keja nie.... xpa la kan.. rezki 2 ada di mna2... oklah... nnt klu ada apa2 cita aku update lg kat cni k..... bye... Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment