cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Wednesday 1 January 2014

Selamat Tahun Baru 2014

Asslamualaikum.... Sebelum aku melafazkan azam bg thn 2014 ni, disini terlebih dlu aku nak mohon ampun dan maaf pada smua pihak jika ada salah dan silap, terkasar bahasa, terlanjur kata, terguris hati, tercalar perasaan sapa2.... Ucapan ni jgak aku tujukan bt En. Suami tercinta... ASROL FAHMI BIN JABBAR, bt abah n mama aku... bt mak mertua, anak, saudara kandung, ipar duai, anak buah serta jga smua kawan2 yg mengenali aku.... Moga thn 2014 ni lebih bermakna dr thn sebelum2nya....

No comments:

Post a Comment