cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Thursday 2 January 2014

Tok dah xdak lg

Hari ni aku terima 1 lg berita sedih.... tok aku dah meninggal dan telah kembali ke Rahmatullah.... Al-Fatihah.... semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama org yg solehah.... rasa sedih sgt... biarpun dia bkn tok kandung aku... tp kasih sayang dia pada kami sekeluarga tak pernah berbeza... mmg rasa mcm tok sendri la sng jawab dia.... xpala.. mungkin dah tiba masa utk dia pergi menghadap Ilahi.... Kami semua doakan agar tok bahagia di sna.... Al-Fatihah....

No comments:

Post a Comment