cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Friday, 26 August 2011

Raya Ohhh... Raya...

Hari nie...26 Ramadhan.... tggl bape ari je lg utk kita smbut ketibaan Syawal... Tp kenape erk.....??? Aku rasa mcm x best je raya thn nie... Rsa mcm x meriah lgsg sdgkan sepatutnya aku ptt rsa sronok utk smbut raya... ye la... thn nie ade anak utk smbut rya skali....tp ntahla..... p'siapan raya aku pun bru sparuh je aku bt... x mcm thn2 yg sblum nie.... awal2 lg aku dah siap bt p'siapan....
Walaupun dlm pd waktu skrg nie aku rsa x sronok nak b'raya... tp aku dah siapkan 2 jnis kuih raya pd thn nie.... tgk la... klu ada k'sempatan lg... mgkin aku akan bt dlm 2 @ 3 jnis lg.... Nak bg bekalan utk adik & adik ipar aku bwak blik ke Thailand sbb diorg nak b'raya kat sna... sblh adik ipar aku... kat sna xde kuih raya mcm kita kat Malaysia nie... So... nak x nak kna la bt jgak... Harap2 org kat sna suka ngan kuih yg aku bt 
Hati aku yg x happy nie harap xde bende bruk yg bakal b'laku dekat2 nak raya nie.... Ya-Allah... yg Maha B'kuasa.... Kau tbahkanlah hati ku dan Kau berilah aku k'kuatan dlm m'nempuh segala ujianMu Ya-Allah... Kau lindungilah Keluarga ku dr p'buatan2 kianat umatMu......
Apa2 pun aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA .... MAAF ZAHIR DAN BATIN...
KLU ADA SALAH DAN SILAP YG PENAH AKU BT... AKU MOHON MAAF DR HUJUNG RAMBUT HGGA HUJUNG KAKI ..... Segala Kebaikan dtg dr Allah... Dan segala kesilapan itu adalah dtg dr kita...