cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Monday, 6 February 2012

Hilang Rsa Rindu.....

smlm bff aku bru spai blik dr KL...... lpas dy pg tlg fmily dy m'niaga... dy ada ckap nak dtg umah aku... tp sbb dah ltih sgt so x jd lah dy dtg.... mlm 2 aku ajak bff aku pg mkn sate kat gerai adik aku m'niaga... ilang rsa rindu aku waktu 2 bla tgk anak dpan mata... dah besar rsanya anak2 mama... Siti Nur Fatimah n Muhammad Nur Firdaus.... Masing2 skrg ni dah pun skolah.... aku happy sgt sbb dpt jpa diorg... Bff aku plak si Nad ni... makin tembam n cubby..... suka aku tgk dy... Nak kta org aku pun sma ja... Tembam n cubby jgak.... he..he..he... apa2 pun aku happy sgt.... sbb anak2 wlaupun jauh dr aku tp diorg blh ingat kat aku.... trun je keta... dah jerit2 pggl mama diana... mama diana... rsa sayu je hati ni bla tgk anak2..... For Nad.... thank you very much dear... sbb dah bwak anak2 blik utk jpa aku..... skrg ni rsa x sabar plak hati ni nak ke KL utk jpa ngan anak2 lg bln 3 nie..... InsyaAllah... klu ada rezki lbh... mama akan blikan oleh2 dr SARAWAK bt anak2 mama k.....