cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Thursday, 6 June 2013

Wooooo kesian blog aku

Tak disangka-sangka..... hampir stgh thun aku x bkak blog ni.... punya la sibuk... apa yg aku sibuk sgt x tau la..... biasa la.... suri rumah tangga... mcm ni la... sibuk uruskan rumah, suami n anak.... dah tu mlm meniaga lg.... mna la nak ada masa nak berblog.... sekarang ni aku ada aktiviti bru.... meniaga beger... sapa2 yg nak merasa blh la mai gerai.....nnt blh la bg special price....