cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Thursday, 2 January 2014

Tok dah xdak lg

Hari ni aku terima 1 lg berita sedih.... tok aku dah meninggal dan telah kembali ke Rahmatullah.... Al-Fatihah.... semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama org yg solehah.... rasa sedih sgt... biarpun dia bkn tok kandung aku... tp kasih sayang dia pada kami sekeluarga tak pernah berbeza... mmg rasa mcm tok sendri la sng jawab dia.... xpala.. mungkin dah tiba masa utk dia pergi menghadap Ilahi.... Kami semua doakan agar tok bahagia di sna.... Al-Fatihah....

Wednesday, 1 January 2014

Selamat Tahun Baru 2014

Asslamualaikum.... Sebelum aku melafazkan azam bg thn 2014 ni, disini terlebih dlu aku nak mohon ampun dan maaf pada smua pihak jika ada salah dan silap, terkasar bahasa, terlanjur kata, terguris hati, tercalar perasaan sapa2.... Ucapan ni jgak aku tujukan bt En. Suami tercinta... ASROL FAHMI BIN JABBAR, bt abah n mama aku... bt mak mertua, anak, saudara kandung, ipar duai, anak buah serta jga smua kawan2 yg mengenali aku.... Moga thn 2014 ni lebih bermakna dr thn sebelum2nya....

Saturday, 28 December 2013

Setahun sudah....

Hari ni genap setahun sdah pemergian bapak kembali ke Rahmatullah.... Rsa mcm smlm ja ianya berlaku tapi apa kan daya.... Ia pegi x kembali lagi... sama2lah kita doakan agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama2 org yg soleh.... Al-Fatihah....

Friday, 20 December 2013

Happy Aniversary

Happy aniversary kawan.... pejam celik... pejam celik dah sethn ang kawin.... Doa aku agar perkahwinan ang ni smpai ke Jannah HendakNya....

Tuesday, 29 October 2013

Bukan nak menjatuhkan tp nak menjaga

Rasa sedih sgt ari ni .... disebabkan 1 teguran bg menjaga maruahnya... terus dy xnak kawan ngan aku lg... mendiamkan serta menjauhkan dri dari aku..... salah ka aku tegur perbuatan dy yg aku rsa mmg salah.... klu disebabkan perkara tu aku salah aku mintak ampun n maaf dr setiap helaian rambut aku hingga hujung kaki.... terus terang aku cakap... aku bt semua tu sbb aku nak tolong jga ang dr terus jatuh dan dipijak.... klu ang x suka xpa la... aku terima... sebagai kawan... aku sedih bla org bt ang mcm2... aku cuba nak tolong tp ang xtau.... ang ingat aku ni sja suka2 nak marah kat ang @ nak kata kat ang.... sorry la.... aku dah anggap ang mcm saudara kandung aku sdiri... klu ang terluka aku turut rasa sakitnya... mgkin ang xtau semua tu sbb xkan la aku nak kna canang 1 Malaysia kut utk bg ang n smua org tau... aku rsa smua tu x perlu... ckuplah sekadar ang n ALLAH ja yg tau...maaf skali lg klu aku ada salah n silap....

Sunday, 27 October 2013

Happy Birthday to me

Happy birthday to my self.... tua dah aku skrg.... thn ni dah masuk 31 thn.... huhuhu... rasa tuanya.... apa2 pun aku bahagia skrg... tima kasih abah utk hadiah n surprise yg abah bt utk mama... x sangka plak dah tua2 ni ada lg surprise birthday.... menitis air mata n rasa bahagia sgt saat tu..... tima kasih utk segala-galanya.... mama mintak ampun n maaf klu mama ada bt salah dan silap.... halalkan segala makan n minum mama ye... mama sayang abah n eisya....

Saturday, 12 October 2013

Selamat Hari Tua....

Happy birthday abah... moga abah panjang umo n murah rezki.... mama doakan kita akan bahagia ke Jannah HendakNya.... Tua dahkan abah sekarang.... tua pun xpa... janji mama n Eisya sygkan abah k.... Abah la tmpt utk kami bergantung sekarang... sentiasa la jga kesihatan abah k....