cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Sunday, 22 January 2012

Hati turut B'duka n Kecewa....

Ari ni aku ada bkak fb aku kat umah mama aku sbb ari ni aku cuti..... bla aku bkak je fb... aku tgk ada msj dr kakak aku (kwan sejati aku NAD)... dlm msj 2 dy cri aku sbb nak luahkan prasaan sdih dy kat aku.... bla aku baca ja msj 2... dy ckp yg fmily dy xnak tlg dy utk bt majlis k'duri kawin dy nnt.... kakak dy siap sound dy gatai lg sbb nak kawin... aku nak org tau... mmg dy 2 janda anak 2 tp dy ttp ada hak utk m'nyayangi n d'sygi... apa slah n dosa dy spai diorg sggup bt dy mcm 2 haaa... aku x pham la... kesian aku tgk dy.... aku tmpg rsa sdih dgn apa yg dah b'laku kat dy ni....slama ni dy ssah dy xpenah nak mtak tlg org... knape bla dy snang n nak happy je org bt dy mcm 2.... aku n fmily aku ada la msj dy blik... klu diorg xnak bt... biar mama aku je yg btkan utk dy k'duri 2..... tp bla d'pikirkan blik nnt fmily dy ckp dy saja nak cri gduh lg plak... aku ckp la ngan dy.. blik bincang dlu baik2... kita tggu la tgk keputusannya mcm mna nnt... tp kat sni aku nak dy tau yg aku akan ttp sokong dy.... NAD.... SELAGI AKU HIDUP... AKU AKAN TTP SOKONG ANG SPAI BILA2.... yg pasti aku akan bt yg t'baik utk majlis 2 nnt k.....