cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Saturday, 28 January 2012

Nak Pkai Enset Baru...

Ari nie aku rsa mcm nak pkai enset bru la.... tp x tau nak pkai enset apa.... tringin jgak nak pkai BlackBerry... sbb rmai kwan2 aku skrg ni pkai BB.... ermmm tp x mampu la.. klu tkat enset 2nd hand 2 blh la.

Lpas aku chat im ngan NAD kat fb smlm... Nad syorkan aku utk pkai Nokia E72... sma mcm dy sbb dy ckap.... BB ni bla dah lma2 kita pkai dy akan format data blik mcm mula2 bru nak pkai... klu mcm 2 x jd la aku nak pkai sbb rsa mcm ssah je....
NAD ada bgtau aku yg kwan dy ada nak juai 1 Nokia E72..... NAd ckp klu aku nak dy blh spankan enset 2 utk aku.... rsa2 jd la aku amik enset 2.... skrg ni x sabaq plak rsa nak pkai enset 2.....

skrg ni aku cuma tggu NAD blik dr KL je p'tghan bln February ni utk aku amik enset ni..... ha...ha...ha...
akhirnya.... Aku n NAD pkai enset yg sma.... bkn tkat model ja... warna dy pun sma mcm yg atas ni.... walaupun enset ni cuma enset 2nd hand... tp aku suka sbb dah lma aku idam nak pkai enset mcm ni....
dpt jgak akhirnya.... HU...HU...HU...