cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Thursday, 10 November 2011

Sahabat Dunia Akhirat....

ari ni aku nak cite pasal kawan aku plak..... Nama dy Nadiah Bt Omar... umo dy sma ngan aku.....
utk p'ngetahuan korg... aku ngan dy nie mmg dah kawan lma ... dr bangku skolah lg... aku sdri x tau knapa aku syg sgt ngan dy... dy nie aku dah anggap mcm kakak aku sdri... byk masalah aku, aku citerkan kat dy.... blh d'ktakan dy nie mmg p'dgr setia lah... bg setiap msalah aku....
yg pastinya hanya Allah sja yg tau prsaan syg aku kat dy... 
smlm... msa aku on9 kat fb.... aku tgk dy x on9 pun... tp xtau la knape pg nie waktu aku bkak fb... aku dpt msj dr dy yg dy cri aku..... npak mcm ada msalah la.... rsa sebak plak ati nie... xtau nak ckp mcm mna... dah la dy jauh.... klu nak tau... nie la msj dy...

DD:asal x o9 ni......hmmm aku perlukan hang saat mcm ni........apa pun otk dah serabut.....perasaan
 kelamkabut......nyawa pun
 .......harap x tercabut......:> sayonara..........

kesian plak aku ngan dy..tp xpa la... aku akan pastikan yg aku akan call & dgr msalah dy.....

dy nie adalah antara org t'penting dlm hidup aku... xtau la apa akan jd klu dy xde ngan aku setiap kli aku ada
 msalah




Nie la org nya.... cantik kan..???