cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Tuesday, 6 December 2011

keputusan drastik

hari nie aku dah bt 1 keputusan drastik utk b'cuti ke Kuching Sarawak pd 28 Feb 2012 - 06 Mac 2012.... tiket p'nerbangan dah siap pun d'booking oleh bpak sedara aku.....dr sni aku akan ke Senai Johor.. p'nerbangan akan b'mula di Senai dan m'darat di Airport Kuching Sarawak... x sabar rsa atie ni nak naik kapal t'bang.. maklumlah kan.. nie kan 1st time nak naik... takut pun ada.... kna bt simpanan dr skrg utk bt blanja kat sna.. klu ada bajet lbih blh la bli apa2 buah tangan utk d'bwk blik....