cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Tuesday, 14 February 2012

Kira Lagi..!!!

Tggai 12 ari ja lg nak p SARAWAK... apa persiapan pun aku x bt lg.... Come On Diyana.... Let's Do It... nnt x smpat plak.... 12 hari....12 hari...

Saturday, 11 February 2012

Hati x Tenang....

Ari ni.... hati aku rsa x tenang je,,,, aku sdri pun x pasti knapa... mcm ada sesuatu yg x kna ja ngan aku ni.... nak kta aku ada cri gduh ngan org xde pun... org kata kat aku n cri psal ngan aku lg ada la.... aku bkn la nak ckp aku baik tp aku x penah nak kacau duit ringgit org.... amik tau hal org... tp apa yg aku bt... smua org nak amik tau... nak kta.... slama ni aku ssah aku x penah mtak tlg ngan sesapa... smuanya aku usaha sdri... tp entah la... knapa blh jd spai mcm ni pun aku x tau.... pelik la dgn org zaman skrg ni.... btul2 aku x paham....

Monday, 6 February 2012

Hilang Rsa Rindu.....

smlm bff aku bru spai blik dr KL...... lpas dy pg tlg fmily dy m'niaga... dy ada ckap nak dtg umah aku... tp sbb dah ltih sgt so x jd lah dy dtg.... mlm 2 aku ajak bff aku pg mkn sate kat gerai adik aku m'niaga... ilang rsa rindu aku waktu 2 bla tgk anak dpan mata... dah besar rsanya anak2 mama... Siti Nur Fatimah n Muhammad Nur Firdaus.... Masing2 skrg ni dah pun skolah.... aku happy sgt sbb dpt jpa diorg... Bff aku plak si Nad ni... makin tembam n cubby..... suka aku tgk dy... Nak kta org aku pun sma ja... Tembam n cubby jgak.... he..he..he... apa2 pun aku happy sgt.... sbb anak2 wlaupun jauh dr aku tp diorg blh ingat kat aku.... trun je keta... dah jerit2 pggl mama diana... mama diana... rsa sayu je hati ni bla tgk anak2..... For Nad.... thank you very much dear... sbb dah bwak anak2 blik utk jpa aku..... skrg ni rsa x sabar plak hati ni nak ke KL utk jpa ngan anak2 lg bln 3 nie..... InsyaAllah... klu ada rezki lbh... mama akan blikan oleh2 dr SARAWAK bt anak2 mama k.....

Friday, 3 February 2012

Hari Demi Hari

Ha...ha...ha... tggl lg 23 arie ja lg utk aku ke SARAWAK.... Tak sabaq dah rsa ati ni... dah siap bwk dlm mimpi lg time tidoq..... sukanya......................