cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Friday, 20 January 2012

Planning...... Planning...... Planning.....

As'kum...... rsa dah lma sgt kan aku x bt coretan peribadi aku kat sni.... dah lbh sbln tuuuuu.... hu...hu..hu.. lmanyaaaaaaaa....... utk ari ni aku nak cita skt psal kwan baik aku ni...... aku ada la dpt call dr dy.... dy ckp kat aku dy nak kawin.... dy ada bgtau aku dy nak bt majlis bersanding tp dlm bajet yg kcik je la... aku x ksah la kcik ke.... bsar ke... yg pting bg aku skrg ni dy bahagia dgn setiap p'kara yg dy bt... NAD.... AKU AKAN SENTIASA DOAKAN YG T'BAIK UTK ANG... ANG ADALAH SAHABAT MERANGKAP SAUDARA AKU SPAI BILA2...... HANYA TAKDIR YG DPT PISAHKAN KITA.... cewahhhhhhh.... filling la plak.... Utk kli p'tama aku akan bt pelamin... hiasan blik tidoq... n meja santapan pengantin... aku hrap2 kwan aku akn ska dgn apa yg aku akan bt utk dy ni...... yg penting... smua ni kami akan bt sdri utk majlis yg akan b'lgsg nnt..... smua dah dlm planing..... tggai nak bt ja lg....n hrap2 apa yg kami dah plan ni akn m'jd sperti mna yg kami nak.... tema dah pilih.... cuma tggai nak tentukan warna yg sesuai ja lg....bab2 hantaran plak aku kna la tggu tuan bdan dy blik sni dlu... bwak blik brg utk d'bt gubahan.... pulus jgn lpa k.... yg slbihnya msih dlm perancangan... kta tggu n lhat ja nnt k.....  x sbaq plak rsanya nak tgk kwan aku ni naik pelamin... rsa mcm dri sdri plak nak kawin lg skali... he...he...he... gatai aku ni no0o0..... ok lah.... nnt klu ada apa2 aku cita lg k... bye... see you...