cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Tuesday, 29 October 2013

Bukan nak menjatuhkan tp nak menjaga

Rasa sedih sgt ari ni .... disebabkan 1 teguran bg menjaga maruahnya... terus dy xnak kawan ngan aku lg... mendiamkan serta menjauhkan dri dari aku..... salah ka aku tegur perbuatan dy yg aku rsa mmg salah.... klu disebabkan perkara tu aku salah aku mintak ampun n maaf dr setiap helaian rambut aku hingga hujung kaki.... terus terang aku cakap... aku bt semua tu sbb aku nak tolong jga ang dr terus jatuh dan dipijak.... klu ang x suka xpa la... aku terima... sebagai kawan... aku sedih bla org bt ang mcm2... aku cuba nak tolong tp ang xtau.... ang ingat aku ni sja suka2 nak marah kat ang @ nak kata kat ang.... sorry la.... aku dah anggap ang mcm saudara kandung aku sdiri... klu ang terluka aku turut rasa sakitnya... mgkin ang xtau semua tu sbb xkan la aku nak kna canang 1 Malaysia kut utk bg ang n smua org tau... aku rsa smua tu x perlu... ckuplah sekadar ang n ALLAH ja yg tau...maaf skali lg klu aku ada salah n silap....

Sunday, 27 October 2013

Happy Birthday to me

Happy birthday to my self.... tua dah aku skrg.... thn ni dah masuk 31 thn.... huhuhu... rasa tuanya.... apa2 pun aku bahagia skrg... tima kasih abah utk hadiah n surprise yg abah bt utk mama... x sangka plak dah tua2 ni ada lg surprise birthday.... menitis air mata n rasa bahagia sgt saat tu..... tima kasih utk segala-galanya.... mama mintak ampun n maaf klu mama ada bt salah dan silap.... halalkan segala makan n minum mama ye... mama sayang abah n eisya....

Saturday, 12 October 2013

Selamat Hari Tua....

Happy birthday abah... moga abah panjang umo n murah rezki.... mama doakan kita akan bahagia ke Jannah HendakNya.... Tua dahkan abah sekarang.... tua pun xpa... janji mama n Eisya sygkan abah k.... Abah la tmpt utk kami bergantung sekarang... sentiasa la jga kesihatan abah k....