cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Wednesday, 9 May 2012

lamanya.....

Amboiiiii.................... lama sgguh rsanya x post apa2 kat sni.... mmg lama pun... 2 bln lbh..... maklum la sibuk ngan keja smpai x smpat nak post..... sibuk x sibuk smpai kwan aku sndri pun dah majuk la ngan aku sbb  aku janji nak p umah dy... tp aku x p.... kesian.. kesian... kesian.... aku mintak maaf ye Nad..... aku tgh ssah skrg ni.... keja plak menimbun... nnt klu btul2 aku dah xde apa2 keja aku pasti akan p umah ang.... aku mintak ampun n maaf skali lg ye.....