cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Saturday, 11 February 2012

Hati x Tenang....

Ari ni.... hati aku rsa x tenang je,,,, aku sdri pun x pasti knapa... mcm ada sesuatu yg x kna ja ngan aku ni.... nak kta aku ada cri gduh ngan org xde pun... org kata kat aku n cri psal ngan aku lg ada la.... aku bkn la nak ckp aku baik tp aku x penah nak kacau duit ringgit org.... amik tau hal org... tp apa yg aku bt... smua org nak amik tau... nak kta.... slama ni aku ssah aku x penah mtak tlg ngan sesapa... smuanya aku usaha sdri... tp entah la... knapa blh jd spai mcm ni pun aku x tau.... pelik la dgn org zaman skrg ni.... btul2 aku x paham....