cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Tuesday, 15 November 2011

Hanya Itu Yg Mama Mampu....

arie ni... aku dah bank-in kan duit utk kwan aku ...sbbnya aku dgr dy bgtau yg anak2 aku kat sna xde duit utk mkn.... nak bli susu lg la x mampu... saat 2 air mata aku dah gugur membasahi pipi sbb tau yg anak2 kat sna dah bapa arie x minum susu..... mmg x byk..., cuma rm5o ja.... tp nak bt mcm mna... itu ja yg aku mampu bg utk kwan aku 2... mama harap anak2 mama kat sna paham... mama mmg x mampu nak tlg anak2 mama kat sna byk.... skrg nie apa yg mama mampu cma b'doa ja supaya anak2 ngan ibu sng kat sna.... dan 1 lg doa mama adalah supaya ibu cepat2 dpt posting blik keja kat sni.... biaq ssah sng ibu nak besaqkan anak2... mama dpt jgak bantu... utk kakak dan adik... jgn bebankan ibu ye sayang.... bantu ibu supaya ibu kuat ye....