cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Saturday 13 August 2011

Biodata Ku


          AsSaLamMuaLaIkUm......
  • Nama aku Nordiyana Bt Abdullah.... Aku dilahirkan pd 27 Oktober 19##.... di Hospital Sg. Petani...
  • Aku lbih mesra dgn pggilan kak Long, Kakak @ Yana
  • Aku adalah anak kpd pasangan Abdullah Bin Mustaffa & Zaini Bt Ishak...
  • Aku adalah anak ke-2 dr 4 org adik-bradik....


Aku mendpt pendidikan awal di Sekolah kebangsaan Sungai Tiang... kemudian Berpindah ke Sekolah Kebangsaan Sungai Lalang.... Aku seterusnya bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan aman jaya...
aku kemudiannya Melanjutkan Pelajaran di Knowlegde Services & Trading Center dlm Jurusan pengurusan Pejabat & Perkeranian....... Skrg nie aku bekerja di CAPCOM STATION ENT. SDN. BHD sbgai sorg Supervisor....

Memandangkan aku nie msih bru lg ngan blog nie... aku rsa nie je yg dpt aku kongsikan dlu.... 

No comments:

Post a Comment