cerita saya

My photo
sg. lalang, Bedong., kedah darul aman, Malaysia
Nama dlm i/c aku Nordiyana Bt Abdullah... Aku adalah anak ke-2 dr 4 adik-bradik... Status aku skrg: Berkahwin... Aku ni Giler2 skt... Hobi aku Suka m'lancong .. Slmt Dtg ke blog aku yg x sbrapa nie.... layarilah syurga duniaku nie utk knal siapa dri aku yg sbenarnya.... Harap korg akan t'hibur...

Followers

Friday 28 December 2012

Al-Fatihah....

Hari nie... pagi2 lg aku dah dapat 1 berita yg agak menyedihkan bt aku .....
kawan aku Nad msj bgtau yg bapak masuk Hospital... bila aku mesej blik lbih kurang pkl 11 pg... Nad trus call aku bgtau yang bapak dah pun kembali ke Rahmatullah.... Al-fatihah bt bapak.... Rasa sedih mmg sangat2 dirasai... lebih2 lagi bt kawan aku Nadiah sbb... baru seminggu ja lepas dia melangsungkan pernikahan... bapak pun pergi menghadap Ilahi....
Semoga Nadiah dan Keluarga tabah dalam menghadapi Dugaan Allah S.W.T..... 
Setiap yg hidup itu pasti akan pergi jgak.....
Bt bapak... Semoga bapak ditempatkan di klangan org2 yg beriman......

No comments:

Post a Comment